6:00 – 8:00

  • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
  • Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci.
    8:00 – 8:15

  • Zabawy integrujące grupę.
  • Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę).
  • Rozmowy kierowane zgodne z zainteresowaniami dzieci, ćwiczenia poranne.
    8:15 – 8:30

  • Przygotowanie do śniadania, czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience.
    8:30 – 9:00

  • I Śniadanie.
    9:00 – 10:30

  • Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą.
    10:30 – 10:40

  • Przygotowanie do śniadania, czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience.
    10:40 – 11:15

  • II Śniadanie.
    11:15 – 12:15

  • Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu (np. w ogrodzie, na boisku, w parku) lub w sali; ćwiczenia gimnastyczne.
    12:15 – 12:30

  • Przygotowanie do obiadu, czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience.
    12:30 – 13:30

  • Obiad.
    13:30 – 14:45

  • Grupy młodsze: odpoczynek poobiedni, czytanie bajek.
  • Grupy starsze: relaksacja przy muzyce, czytanie bajek.
    14:45 – 15:45

  • Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalenie poznanych wierszy i piosenek.
  • Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek).
  • Zabawy dowolne w sali lub na placu przedszkolnym.
    15:45 – 16:00

  • Przygotowanie do podwieczorku, czynności porządkowe, higieniczne i samoobsługowe w łazience.
    16:00 – 16:30

  • Podwieczorek.
    Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i potrzeb.
  • Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach, zabawy swobodne, rozchodzenie się dzieci.